mandag 31. mai 2010

Varulvene


Forfatter: Martin Widmark
Denne boka er en etterfølger av monsterskolen og frankensteineren.
Når jeg ble ferdig med denne boka ville jeg lese mer. Og det er rart for jeg er egentlig ikke så glad i å lese.

Nelly Rapp er en monster-agent. Det vil si at hun er en person som jakter på monstre. Hun tar med hunden sin London til kennelen der han ble adoptert.
Mens London leker med foreldrene sine kommer det to underlige personer.
Mens de kommer inn slutter London og foreldrene hans å leke. De stirrer bare på de to underlige personene.
Dette må Nelly finne ut av.

Denne boka passer for de som liker spennings bøker.
Det er en lett lest bok.
Jeg anbefaler denne boka til barn på 7 – 12 år

Hvis jeg hadde vært Nelly Rapp og sett at hundene hadde reagert slik på to personer hadde jeg prøvd å finne ut av hva som skjer og sagt det til noen.

Når jeg leste boka tenklte jeg "hvordan skal hun greie dette!

vil du vite mer om forfatteren klikk her http://www.martinwidmark.se/

David

11 kommentarer: