mandag 31. mai 2010

Jørgen+Anne er sant






Denne boken presenteres for en kjærlighet som overgår det meste …?

Boka handler om Jørgen, Anne, Beate og Ellen. Ellen er den som ingen liker untat Jørgen men

Anne og Beate er bestevenner ’…!?

Ellen og Anne liker Jørgen ….. ?!

Jørgen skrev et brev til Ellen der det sto hva han følte for henne.

Ellen motokk brevet og skrev tilbake hva hun følte for han. Hun skrev

at hun synes at han var den kjekkeste gutten på hele skolen og gjerne ville

være kjæreste med han hun spurte også om han hadde KYSSET NOEN …?!

Hun skrev også mer i brevet hun syntes at Beate og Anne var dumme men Beate var dum og Anne var den dummeste.. Hun syntes at Anne var den dummeste for de at hun var alltid så veldig frekk mot Anne. Men det gjorde ikke noe at Ellen hatet Anne for Anne hatet også Ellen! Anne mente at brevet aldri skulle komme fram til Jørgen ………?!


Skrevet av : Tara og Ayaan<3>




15 kommentarer:

  1. Dette hørtes ut som en spennende kjærlighetsbok! Flott!
    Eva

    SvarSlett
  2. Kul kjærlighetsbok skal lesen den.

    fra lilly

    SvarSlett
  3. kjempebra valg av bok og dødskul blogg
    yussuf

    SvarSlett
  4. jenta må nok ha blitt nervøs av det brevet den var kul

    melinda

    SvarSlett
  5. Denne boken leste jeg sikkert ti ganger da jeg gikk i 7.klasse. Jeg likte den kjempegodt!:) Hvorfor liker dere den?
    Marte ;)

    SvarSlett
  6. den var driiit bra ass <33 kleeem Hina :)

    SvarSlett
  7. Deet var en fin blogg Tara & Ayaan ! :) <3

    SvarSlett
  8. det var en fin bok
    Hilsen Sundas

    SvarSlett
  9. Jævli bra :D
    Ali

    SvarSlett
  10. Jævli bra. :D
    Jeg hadde klina og hatt sex med forfatteren om jeg fant henne, hun skriver jævli bra bøker, assa!
    Jeg hadde særiøst hatt sex med henne.
    TULLA!! :D

    Jævla bra bok :)<3

    SvarSlett